چهارشنبه 30 آبان 1397 - 56 : 5

خدمات مشتريان پل ارتباطی بین کارفرما با سایر معاونت های فعال در شرکت، از بدو ورود سفارش تا زمان اتمام گارانتی دو ساله محصولات و خدمات این شرکت می باشد. مدیریت های زیر مجموعه این معاونت بشرح زیر می باشند:

  • مدیریت امور بازاریابی و بازارسازی 
  • مدیریت امور مهندسی فروش
  • مدیریت امور خدمات پس از فروش
  • مدیریت امور ارتباط با مشتریان

با توجه به ربع قرن سابقه این شرکت در حوزه تعمیرات اساسی انواع ترانسفورماتور و راکتورها و ورود این شرکت به عرصه تولید ترانسفورماتور به صورت تک محصولی، اصلی ترین رسالت مدیریت امور بازاریابی و بازار سازی این معاونت، معرفی محصولات تولیدی و اطلاع رسانی به صنایع بزرگ داخلی و بین المللی می باشد.

مدیریت امور مهندسی فروش مسئولیت ارائه پیشنهاد فنی و مالی در زمینه تولید محصولات، سرویس و خدمات، تامین لوازم یدکی و برآورده سازی نیازمندیهای مشتریان، انعقاد قرارداد و پیگیری های پس از آن را بعهده دارد.

ارتباط مستمر با مشتریان، برگزاری دوره های آموزشی، حضور و مشارکت در نمایشگاه ها و کنفرانس های داخلی و بین المللی به عهده مدیریت امور ارتباط با مشتریان می باشد.

واحد خدمات پس از فروش مدیریت امور نصب، راه اندازی ، خدمات و سرویس های تحت گارانتی، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و بروز را عهده دار بوده و با در اختیار داشتن سه تیم مجهز و مجرب، بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه ترانسفورماتور و راکتور می باشد.

شرح خدمات نگهداری و تعميرات پيشگيرانه ترانسفورماتورها در واحد خدمات پس از فروش شرکت ماشين انتقال قدرت بشرح زير می باشد:

  • برنامه ريزی و اجرای فعاليـت های نگهداری پيشگيرانه و تعمير ( فعاليت های روتين، فعاليت های Condition – Based و Event Based
  • آزمون های راه اندازی و ارزيابی وضعيت ( آزمون های روتين و Condition – Based )
  • آزمون های کيفيت روغن، آناليز گازهای محلول و فورفورال
  • آزمون های الکتريکی
  • آزمون های تحليل مکانيکی
  • آزمون های رطوبت، تخليه جزيی و ترموگرافی
  • تصفيه و تعويض روغن
  • تست، عمر سنجی و تعويض اکتيو پارت
  • آزمون های ارزيابی وضعيت پيشرفته در صورت نياز
  • بررسی کارايی سيستم خنک کاری و رفع عيوب احتمالی
  • تخمين عمر ترانسفورماتور
  • گزارش گيری از وضعيت ظاهری و سلامت ترانسفورماتور
  • تشخيص و رفع عيب به هنگام ترانسفورماتور
  • تعمیرات جزيی، اساسی و بازيافت ترانسفوماتور
  • انجام آزمون های ارزيابی وضعيت پس از زلزله، جابجايی ترانسفورماتور و اتصالی های شديد در شبکه
  • مشاوره و اجرای تغيير در طراحی ترانسفورماتور
  • بررسی پديده های مختلف بهره برداری مانند نويز غير عادی و صدای غير عادی تپ چنجر
  • تامين تجهيزات و نوسازی قطعات ترانسفوماتور
  • آناليز علل بروز خرابی پس از وقوع حوادث در ترانسفوماتور
  • مشاوره جهت تصميم گيری در مورد تعويض قطعات، نوسازی يا ادامه بهره برداری
  • ارائه نرم افزار های بهره برداری جهت تشکيل پايگاه اطلاعات و گزارش گيری وضعيت سلامت
  • مشاوره برای بهره گيری از پوشش های بيمه ای در زمان مناسب ( بيمه های مهندسی، شکست ماشين آلات و بيمه عمر ترانسفوماتور)
  • برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ترانسفورماتورهای ويژه پرسنل بهره بردار

 

 

 

شرکت ماشین انتقال قدرت تنها مجموعه خصوصی دارای عنوان رکوردداری در زمینه تعمیرات اساسی ترانسفورماتورهای قدرت اعطایی از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر می باشد. این عنوان در پی جدیت و تلاش 106 روزه کارشناسان و متخصصین این شرکت در انجام پروسه تعمیرات اساسی و بازیافت ترانسفورماتور اصلی واحد 4 نیروگاه حرارتی اسلام آباد اصفهان در سال 1387بدست آمده است.

معاونت خدمات مشتریان با در اختیار داشتن 3 گروه آماده به کار در سایت کارفرما با تجهیزات کامل و به روز، آمادگی ارائه خدمات ذیل را دارد:

  • گروه های حقیقت یاب، تست و عیب یابی
  • تعمیرات اساسی ترانسفورماتور و راکتورهای قدرت تا سطح ولتاژ 400 کیلوولت و قدرت 400 مگا وات
  • تعمیر و نگهداری ترانسفورماتورهای قدرت و فوق توزیع و ارائه مشاوره فنی شامل تعمیر، بازپیچی و یا نوسازی کویل ها و تعمیر یا ساخت  تمامی اجزاء ترانسفورماتور ، تعمیر و یا نوسازی اجزاء صدمه دیده مخزن
  • انجام عملیات تصفیه و تست روغن ترانسفورماتور در سایت
  • انجام مراحل خشک سازی و سیرکولاسیون در سایت
  • دمونتاژ ترانسفورماتور و آماده سازی ترانسفورماتور جهت حمل به محل کارخانه این شرکت
  • انجام سرویس تپ چنجرهای ترانسفورماتورها

 

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ماشین انتقال قدرت می باشد.